Kiedy pracownicy zaczynają narzekać na rozpadające się elementy biurowego wyposażenia, to najwyższy czas na zakup nowych mebli. Dzięki nim wnętrza znowu zaczną symbolizować profesjonalizm firmy, a podwładni będą mogli skupić się na pracy. Badania naukowe pokazują, że tylko pozornie biurka i regały nie mają większego znaczenia. Ich dopasowanie do indywidualnych potrzeb pracowników pozwala natomiast korzystnie poprawić wydajność poszczególnych członków zespołu. Nie każdą firmę stać na zatrudnienie profesjonalnego dekoratora wnętrz. Jeżeli jednak ktoś liczy na to, że zbuduje prężnie działający biznes z wykorzystaniem kilku zabranych z domu i niedopasowanych mebli, ten powinien dokładnie przemyśleć swój plan inwestycyjny. Wyposażenie musi kojarzyć się z profesjonalizmem. Być dowodem, że firma sobie radzi, ma wiernych i wypłacalnych klientów, którzy płacą za jej profesjonalizm. W przeciwnym razie trudno będzie kogokolwiek przekonać, by powierzył jej zlecenie czy zechciał skorzystać z jej produktów.
Losowe wpisy:
Filet z kurczaka z truskawkami i sałatką kuskus
Pyszna kompozycja smaków, idealna na letni obiad. Sos balsamiczny z truskawkami idealnie współgra ze świeżą sałatką i delikatnym smakiem mięsa. Przepis warty wypróbowania :)
Składniki:
(Inspiracja...
Brownie z kaszy jaglanej
Od dłuższego czasu na blogu nie pojawił się żaden przepis na zdrowe, a zarazem słodkie co nieco. Nadrabiam zaległości :) Zapraszam na brownie z...