Jak to mówią, przez żołądek do serca – także klienta. Dlaczego by więc zamiast wręczać tradycyjne nudne ulotki czy wizytówki, poczęstować cukierkami czy czekoladkami zawiniętymi w sreberka z nazwą firmy? Z całą pewnością jest to znacznie przyjemniejsze niż sterta ulotek zbieranych na ulicy i chowanych do kieszeni. Taka słodka reklama przykuwa wzrok i daje się przeczytać w trakcie rozkoszowania się słodkością. Kto nie lubi podjadać w trakcie czytania?
Pomysłów na taką słodką reklamę jest całe mnóstwo – od zwykłych cukierków zawiniętych w firmowy papierem po całe czekolady, których powierzchnia daje większe pole do popisu niż malutki skrawek złotka. Wykorzystując jakiekolwiek słodycze jako słodycze reklamowe nie wolno zapomnieć o tym, aby ich jakość była jak najlepsza. Należy zadbać o to, by potencjalny klient smakując taki drobny upominek czuł, że jakość firmy wcale nie odbiega od smaku wyrobu cukierniczego.
Jeszcze większe możliwości dają na przykład targi i różne wydarzenia zrzeszające wiele firm, kiedy można zorganizować stoisko z bardziej zaawansowanymi przysmakami niż cukierki – słodkie drożdżówki zawinięte w serwetkę z logotypem firmowym, a nawet szerszą treścią reklamującą dany produkt, bądź ciasta podawane na talerzykach z nadrukowanym tekstem reklamy to świetne rozwiązanie na przyciągnięcie uwagi wielu osób.
Źródło: https://expressoptyk.com.pl/suche-i-pekajace-piety-jak-skutecznie-leczyc